direkt från Wien

Wien är stort. Allt är stort i Wien. Och varmt. Alex bor i ett asmysigt område.
Efter mycket om men är vi äntligen här. Försenat flyg. Seg buss. Slovakian lines. Traffikkaos. Motorstopp på bilen.  Men nu är vi här. Igår såg vi staden, eller delar av den i alla fall. Kyrkan var stor. Allt var som sagt stort. Och vackert. Alex ska ta sin "efter sminkningen cigg". Vi tvingar henne att döpa alla cigaretter. Som en förklaring till varför liksom. Det blir mer och mer kreativa namn på dem. Alex har en hund som heter Pixie. Hon är vit och söt och alltid smutsig om munnen. Pixie alltså, inte Alex. Idag ska hon följa med oss till floden.
¨¨¨¨¨¨¨
Åh. Förresten. Spindlarna hatar mig. Eller älskar mig jag vet inte. Men ni minns kanske incidenten med spindeln i sängen? Jaa nu hade jag en spindel i väskan i morses. Skulle ta upp kjolen och ut trillar en liten tjock jävel.
¨¨¨¨¨¨¨
Neej nu ska vi gå.
Pussokram

Kommentarer
Postat av: Alexi

Vad roligt att ni är och hälsar på Alex =).. Ni kommer få det jättemysigt, Wien är underbart. Hälsa henne massor av kärlek från trista Västerås!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0