ett lätt val

Jag såg SDs valfilm idag. Två män sitter och räknar och man får se statsbudgeten öka. En gammal kvinna med rullator försöker ta sig fram till en nödbroms när hon nästan blir nermejad av typ 40 kvinnor i burka med barnvagn. Budskapet var pensionsbroms eller invandringsbroms...Såklart var det fruktansvärt och allt sånt. Men jag kan inte sluta skratta. Det ser så fruktansvärt roligt ut när 40 kvinnor i burka springer med barnvagnar mot den stackars tanten. Det är helt sjukt och töntigt och löjligt. Det påminner mig om scenen i Life of Brian när de förklädda kvinnorna go bananas vid steningen. Ja, det säger ju en hel del om "hjärnorna" i SD. Jag har fnittrat för mig själv hela vägen till kvarnen och tillbaka.
'
Döda mig. Jag har såååå ont i halsen. Jag fryser. Jag är öm i hela kroppen. Men jag har tagit alvedon och jag ska på kör. Har även  översatt inte mindre en 32 meningar från svenska till spanska. De kan ha blivit lite hur som helst.
'
Jag är jättetråkig. Om ni vill ha kul så kolla på SDs valfilm i stället. Man skrattar hela dagen. Sen gråter man lite. Men sen skrattar man igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0