trött är bara förnamnet

Sov ingenting i natt. Ingenting. Alls. Jag gick och la mig vid ett men av nån anledning somnade jag aldrig. Slumrade lite då och då men jag somnade aldrig helt. Hatar när det händer. Eller jo förresten jag somnade till slut. En halvtimma innan jag skulle gå upp. Den här helgen har vi haft rephelg och jag har suttit på domkyrkoplan och hoat Ellington hela dagen igår och idag. Idag på lunchen lyckades jag sova fem minuter på soffan. Jag hade väskan som huvudkudde och fick således ett dekorativt avtryck på kinden. När jag sedan stapplade ut ur rummet snubblade jag på den obefintliga tröskeln och en kär sopis kommenterade lite finkänslig att jag såg full ut. Det var jag inte jag lovar. Om inte den lilla fjortistjejen på Chagall spetsat min latte. Nu är jag däckad i sängen. Kollar på true blood med katten och ska pallra mig till ica senare. Nu är det bara en vecka kvar till kursstart! Yey! Människor!
'
I kväll ska jag försöka hålla mig vaken och se Poirot. Jag känner mig jättekonstig idag så jag behöver nog sova i natt. Det finns massa saker jag vill göra i veckan. Åka till IKEA, hälsa på Viktoria, kanske hälsa på Philip. Okej det kanske inte var så mycket haha. Man tappar liksom konceptet om tid, aktivitet och effektivitet när man är ledig så länge som jag har varit nu. Då kan man liksom call it a day när man cyklat till veterinären och tillbaka.
'
Det känns som höst ute nu. Luften är klar och vinden är sval. Det känns faktiskt fantastiskt skönt. Det enda dåliga är att det blåser lite för mycket för att jag ska kunna ha på mig mina fina små plisserade kjolar. Däm jo hårses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0