miiip

Sitter i engelska parken igen. Bara för att typ lätta mitt samvete och för att träffa Rebecca. Att sitta ensam hemma hela dagen och uggla kändes inte så aktuellt. Det finns ingen plugginspiration idag alls. Att läsa känns så overkill. Mår illa idag. Jag bara går och väntar på den där jäkla magsjukan som alla har. Men nu har jag mensvärk. Anywhoo. Sitter och planerar en IKEAtripp. Jag har ingenting att säga. Pratar om julsånger med Rebecca. Gillar hennes kördirigents namn på "När det lider mot jul", "När vi lider i jul". Precis så. Nej hörrni, sorry för att jag tog upp er tid.

Kommentarer
Postat av: Himmel unt Pannkaka!

Okejrå, du är förlåten.

2010-12-07 @ 16:38:36
URL: http://himmeluntpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0