Torsdag

Jag håller med Frans Strandberg. Det känns lite sorgligt att muslimer nu måste gå ut och säga typ "vi tar avstånd från våldet". Det är ju självklart. Det är som om alla "vanliga" svenskar skulle gå ut och säga efter typ skandalen med Göran Lindberg "Nej vi tar helt avstånd från det här med våldtäkter". Goes without saying liksom. Fast tyvärr inte, samtidigt.
'
Igår var jag på IKEA. Det var kul, eller nåt. Var beredd på att trängas med precis hela Uppsala men det var nästan tomt. Köpte blockljus. Första gången jag åkte till IKEA för att jag behövde ljus. Annars är det ju sånt man alltid kommer hem med ändå liksom. Gav även mig själv ett nytt påslakansett i julklapp. Extrapris. Sorgligt. Jag stod och höll i en vit filt också men kom på att jag skulle få ha filten i fred i kanske högst en kvart innan katten skulle ta den i sin besittning. Det blir en återkomst till IKEA efter jul, förhoppningsvis med julklappspengar att sätta sprätt på!
En annan kul grej var att bussen körde fel på väg hem och var tvungen att vända bland alla snödrivor.
'
'
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0