aj aj

Jag har brutit en tå. Eller i alla fall fått en spricka i den. ILLA! Detta innebär bland annat i problem när jag ska gå i nerförsbacke. Då måste jag liksom vinkla hela benet för att trampa på insidan av foten (fröken lilltå är den som fått utstå misshandeln). Förutom en gångstil passande en Monty Pythonsketch så resulterar det även i att mitt redan sedan flera år tillbaka skadade knä vrids och gör ont. Således åldrades nu mitt vänstra ben cirka 50 år. Behöver färdtjänst om det blir värre. Det värsta är att jag lider paniks skräck för att slå i tån eller att någon ska trampa på den. Stackars, stackars mig.

Körde båten själv idag igen. Har säkert växt en decimter. Idag inget drama i hamnen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Väx varsamt! Det är något visst med att vara 159 cm och alltidalltid få stå på första raden. Det skulle du sakna! Och jag skulle sakna dig bredvid...



Sopransyster Sara har viskat en bloggadress i mitt öra. Härligt att få ta del av ytterligare en systerblogg. Ses jättesnart!

2010-08-13 @ 23:45:12
URL: http://belbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0