fjanterier

Jag känner mig sådär konstigt nedstämd. Fjanterier. Kan vara regnet. Kan vara att jag håller på att bli sjuk igen och halsen känns som om det satt rakblad fast. Kan vara att nästan tre veckor fortfarande är rätt lång tid.
Kan vara att jag skäms lite över att jag lyssnar sönder skivan Youth Novels med Lykke li.

Fjanterier var det ja. Mina problem är så sjukt små. Obefintliga näst intill. Kollade lite på det där superskumma programmet där människor samlar på sig galet mycket grejer. Åh maj gadd. Sen kom jag och tänka på en historia jag nyligen hörde om nån gubbe som samlade på typ soppåsar. Ja, han hade väl inte riktigt alla hästar hemma så att säga. Tydligen så var hans stora hem som typ en labyrint bland soppåsar fyllt upp till taket. Han gick vilse i de där gångarna och dog. Vet inte om det är på riktigt men shiises. Där kan vi snacka problem.


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

I like it soft, I like it wet
I like my make up in a mess
so I cry hard, let it fall
and I won't stop until my tears are all shed

Kommentarer
Postat av: You know

Det är helt okej. Promise

2010-07-29 @ 23:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0