om att ta tag i saker

Jag är sämst på att ta tag i saker. Det finns så sjukt många grejer som verkligen skulle behöva tas tag i av mig. Jag skjuter verkligen upp allting till morgondagen och sedan till dagen efter och så vidare. Visst, jag gör ju det som måste göras om det hör till jobb eller skola men annat, som att typ ringa icabanken, har jag skjutit upp i en vecka nu. Sen är det så att när jag väl börjar fixa saker typ, städa, så är jag den mest effektiva människan jag känner.
¨
Just nu:
Ringa icabanken
Köpa en ny kamera och be en person om pengar för den (jobbigt)
Städa
Göra rent ugnen (dö!)
Lägga upp en klänning
Tvätta (dö dö dö!)
¨
Kanske att jag kan få gjort nummer två tre och fyra idag. Jag måste hålla migs sysselsatt förstår ni. Annars kan detta sluta illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0