om reaktionen

Jag har inte sovit i natt alls. Vet inte varför men ibland blir det så. Och eftersom katten märkte att jag var vaken bestämde han sig för att han ville umgås. Jag lyckades slumra lite nån gång efter halv fem.
Jag är inte på topp idag riktigt av många skäl, framför allt sömnbrist och ett konstant regnande. Det har varit bibliskt regnväder inatt här.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
En annan rolig sak var en kommentar jag fick till mitt lilla utlägg om sexköpet förut. Jag godkände det inte för jag tyckte det var lite onödigt. Men en viss "anonym" skrev, jag censurerar: "din piip feministpiip" Vilken oväntad reaktion! Det roligaste är att jag uppenbarligen har någon läsare där ute som jag inte känner. Hoppas jag verkligen för det kan inte vara nån jag känner. Eller? Nej inte skulle väl nån säga så. Det näst roligaste är att någon verkligen blev arg. På riktigt. Herregud jag är ju inte direkt en inflytesrik person. Vad jag tycker om detta borde vara rätt ointressant.
Sen är det ju någon som bara "hatar feminister". Jaja, det är väl okej. Hata på du.

Kommentarer
Postat av: Himmel unt Pannkaka!

Hahaha, välkommen till livet som bloggare! Så fort jag skriver någonting om feminism så ramlar det in någon förvirrad stackare som hatar mig för att jag hatar män när jag i själva verket inte alls hatar män. Roligt!

2010-07-30 @ 14:10:38
URL: http://himmeluntpannkaka.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag som också är anonym (många anonyma - haha) och som skrev en kommentar tidigare vill bara säga att det inte var jag som skrev piiip-meddelandet. Eller hatar feminister. Jag tycker om feminister.

2010-07-30 @ 14:50:32
Postat av: Rebecca

Haha kul med såna där troll som inte har något vettigt att säga!! u rock!!



kram

2010-07-31 @ 10:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0