om stenålderskvinnan i mig

Jag har några primitiva drag. Det måste erkännas. Tänkte dela med mig av ett. Vissa kvällar när jag är trött och kanske lite ledsen brukar jag köpa grillad kyckling. När jag kommer hem och öppnar påsen i köket händer det. Jag förvandlas. Det är med största  njutning och fascination jag börjar slita och dra i kycklingen med händerna. Lite snabbt för den är fortfarande varm. Sen tar jag köttet direkt från benen och äter det med händerna. Känslan. Den obeskrivliga känslan av att ha fångat (köpt på ica) ett djur, slaktat och tillagat det (öppnat en påse) och äta det vid lägerelden (köksbordet). Det trodde ni inte om mig va? Nä, just det. Så förfinad kan jag vara när ingen ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0