byxor

Alltså det här med ravebyxor. Ni vet, de där stora svarta pösiga med nåt käckt neonfärgat sträck på sidan, det är känns liksom inte riktigt helt okej. Nånting i mig, djupt inne i mig, berörs mycket illa av dessa groteska skapelser. Jag trodde de var utdöda. Men jag bedrog mig. Idag har jag skådat ett par ravebyxor på en livs levande människa alldeles nära mig. Människan var söt, men byxorna. Herregud, byxorna! Avsmaken i det.
Godnatt. När man slavar på hemtjänsten går man ock lägger sig 21.30

Kommentarer
Postat av: Himmel unt Pannkaka!

Nej, det ser fan inte klokt ut!

2010-06-22 @ 21:45:46
URL: http://himmeluntpannkaka.blogspot.com
Postat av: Rebecca



Haha de är så fula.. värsta är att jag haft ett par själv.. svarta med snören;)

2010-06-23 @ 20:42:06
Postat av: Belbo

shiises. Rebecca kom just ut som ravebyxeägare ;)

2010-06-23 @ 21:44:17
Postat av: Anonym

Haha kände att det var dags att komma ut ur garderoben;)

2010-06-30 @ 13:26:59
URL: http://rebeccasrabalder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0