Plastic Fantastic

Idag har jag, Rebecca och Hanna (som för övrigt har en ascool blogg på http://himmeluntpannkaka.blogspot.com/) solat och badat i Sunnersta. Det var sjukt mycket folk och jag har studerat killgäng med osmakligt uppumpade överkroppar och 17 åriga solbrända supersmala tjejer. Man kan må sämre för mindre. Jag har i alla fall överlevt min första bikinidag och förvånansvärt nog var det ingen som stannade till för att att sedan skrika "oh no, it's the kraken from the sea!". Varför det skulle vara en engelsman eller amerikanare som skriker vet jag inte men det kändes rimligast. Jag har idag insett att jag kommer att bli plastic fantastic när jag är typ, 50. Bara för att jag alltid propagerat för att åldras med värdighet. Haha, det var tills jag upptäckte spruckna blodkärl på benen idag. Kom igen, jag är 22 år! Laser var min första reaktion. Och sedan vet man ju hur det blir, lite här, lite där. Nip and tuck. Sedan blir man som Cher och slutar åldras utan blir yngre och yngre. Herre... För att ha råd med detta måste jag öppna en privat psykoterapiklinik när jag blir stor. Man blir inte plastic fantastic som biståndshandläggare.
¨
¨
Cougar town, sex and the city och chokladglass är för övrigt kanske universalmedicinen för de flesta åkommor av fysisk och psykisk art. Favoritcitat från Cougar town: "They say you can get four glasses of wine out of one bottle, but I never get more than one and a half"



blid lånad från jcarpediem.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. skönt att man fick den där fina dagen på beachen, nu när det regnar. Ses snart down by the ån=)

2010-06-30 @ 13:24:43
URL: http://rebeccasrabalder.blogspot.com
Postat av: doe

privat klinik låter som en fantastisk idé och kan vi inte lova varandra att vi säger till den andra om dens plastic fantastic tendenser börjar gå över styr...vi vill ju inte se ut som MJ gjorde i onödan...

2010-07-07 @ 17:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0