förbättring och försämring

Ingen feber idag. Men hosta. Och lika jäkla ont i halsen. Funderar på det här med halsmandlar. De är helt svullna, man ser typ till och med (tycker jag i alla fall) på utsidan av halsen att det liksom buktar. Men det kan vara inbillning. Kan i vilket fall inte böja mig ner för då känns det som att min hals ska explodera. Booo-fucking-hooo.
Det är vid dessa tillfällen jag känner mig som mest ensam. Nu saknar jag någon som tar hand om mig. Det suger att vara sjuk när man måste koka sitt eget te och själv släpa sig till ica och videobutiken. Ingen som pussar en på pannan och säger att man är söt trots att man ser ut som ett lik.
'
Idag ser jag verkligen ut som en zombie. Funderade på om jag, när jag var och handlade förut, skulle gå långsamt och mumla "Braaaiiins, braaiins". Kolla reaktionerna liksom. Men risken att jag senare skulle ha områdets halva befolkning utanför min dörr senare med facklor och högafflar kändes för överhängande.
Blue Steel


Buhuuu...ensam och sjuk....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0