löööördag

Lögardagen. Det betyder att jag borde bada idag. Jag har badkar. Sist jag badade i mitt badkar var nog när jag och stora exet firade någon årsdag (kan ha varit två...eller tre år kanske) anywho. "Åh vad mysigt" tänkte vi. "Badkar, levande ljus, champagne, musik..." Jotack, det var fint i tanken. Efter typ 20 minuter i vårt lilla badrum, med levande ljus och varmt vatten var båda helt yra i huvudet. Han mådde skitdåligt av typ syrebrist och däckade i sängen ovanpå täcket. Själv mådde jag lite bättre och fick agera städdam i badrummet. Romantiskt va? Haha!
'
Nä hörrni. Denna dag ett liv. Kanske skulle man ta och läsa lite artiklar. Kanske det kanske. Men först disk och strykning. Jag vet då hur man roar sig. Kan dela med mig av informationen om att jag fortfarande befinner mig i sängen i grön tröja och rödprickiga långfillifjonger.
'
Som tur är har jag manligt sällskap i sängen. "Åhååå" Höhö. Kolla in själva. Vi har haft photo session...
Photogenique no?

Kommentarer
Postat av: Himmel unt Pannkaka!

Det är fan inte alla som har nöjet att få ha Spock i sängen!

2010-11-06 @ 18:52:15
URL: http://himmeluntpannkaka.blogspot.com
Postat av: Herta

Jag vet inte vilka som klarar att bada badkar lääääääääänge med tända värmeljus osv. Man blir yr i bollen och vill bara upp och ut ur badrummet.

2010-11-08 @ 23:20:28
URL: http://hertabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0