the face of boredom


Har ingenting roligt att berätta. Det där med bildbevis på balen var det ja... Efter den här bilden fick jag ett mindre utbrott på M. "Men jag ser ju ut som en struts! Du kan inte ta en bild och säga att den är bra. Det är ditt ansvar som tar bilden!" Varpå han lite lamt försökte försvara sig. Jaja nu får ni se den i alla fall. Man ser nästan min klänning som är typ brons eller nougatfärgad.
Nu ger jag er en bild helt utan godkännande av M. Men så får det vara för jag är fin på bilden och efter strutsbilden så behöver ni se en fagrare Belbo som ni kan tänka på innan ni somnar i natt. Sorry M.
Om du mot förmodan skulle titta in här och se detta så se det som en hämnd på att du i helgen har kallat mig för både apa och troll samt tagit ett strutskort. Men vi gör bilden liten så är det bara ett litet brott.
Så avslutar vi med en bild på hur jag såg ut på den lite stela mingelsammankomsten. I min fantastiska lilla röda. Det här börjar utvecklas till en modeblogg...Haram!
Byebye sweeties.
Höhö. Rap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0