Fail of Sweden

Idag är post PM. Vaknade med ont i halsen såklart och känner mig ruggig. Sånt som händer när man avslutar PMskrivandet med en 12 timmars session i Engelska Parken. Var hemma vid 23 igår. Jag och Hanna kämpade tappert hela söndagen. Idag belönade vi oss själva med en shopping spree i Uppis. Träffade såklart en massa andra utmattade socionomer på stan. Och vi köpte likadana tröjor i olika färger. Hmm, har vi umgåtts för mycket kanske?
'
Alltså vi såg en så himla kul grej på Åhléns. Ett smyckesmärke som hette "The feel of Sweden". Ja ni läste rätt. Jag skulle kunna beskriva märket, men en bild säger mer än tusen ord.
Kan någon berätta för mig vad läsglassögon är? Ögonformad glass som passar till en bra bok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0