hello veckan

Varför finns aldrig kursböckerna där de ska finnas? Typ Studentbokhandeln. Studentbokhandeln borde inte få kalla sig för Studenbokhandeln.
'
Helgen då. Joråsatteeh... Jag har klappat en fin hund, som dock tog tillfällen i akt när jag inte riktigt var beredd och slickade mig i ansiktet. Hunden var jättemysig att krama men jag vill inte pussas med djur. Jag har tvättat. Jag har även tittat på Youth in revolt (bra) och Wild target (bra, älska Bill Nighy) samt nästan hela Love actually för typ 10:e gången. Jag har gått ut och gått med ovan nämnda hund, tittat på vatten, tittat på en cementfabrik (varför kan man undra), ätit jättedåligt och varit yr och haft huvudvärk, typ firat min namnsdag i lördags samt blivit bjuden på mat och fått mat lagad åt mig. Pannkakor inkluderat. Jag har skrattat åt två extremt dåliga skämt, det faktum att man kan heta Ola-Conny (HAHAHA) och förundrats över mängden klockor och krukväxter som går in i en liten lägenhet. Jag har även varit nära psykbryt vid en biljettautomat på Stockholms central som vägrade fungera och således fått springa som blixten genom hela stationen fram och tillbaka för att få tag på biljettjäveln eftersom SJ nu dubblerat ombordpriserna på biljetter. En sak jag inte har gjort är att sova ordentligt. Dags nu.
FRED UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0