om påsar

Herregud så tiden går sin lilla snabba gång!
Jag sitter mest och häckar i skolan under dagarna nu. Men, lite annat har jag hunnit med. Igår började vi repa juloratoriet igen. Jag blir alltid så glad av juloratoriet. Det finns liksom ingenting annat som ger mig mer julkänsla. Inte ens lussekatter. Idag har jag skrattat åt allting verkligen. Det blir så när man skriver PM. Hjärnan går på lågvarv liksom.
'
Skulle skriva ett sms till Rebecca där det stod "ska vara i engelska parken i eftermiddag". Min mobil föreslår ord för mig, beroende på vad jag skrivit tidigare så föreslår den liksom följande ord. Idag föreslog den "Jag ska vara i en påse". Hahaha det är fortfarande roligt tycker jag. Med de senaste dagarnas utveckling av internhumor skulle jag kunna säga att jag känner mig lite som en påsart. En påsart som flyger i vindart. Den var det bara Hanna och Rebecca som förstod. Ni andra får ursäkta, men klockan är halv tolv så det får vara okej.
'
Nä, jag ville bara säga hej. Återkommer med någonting mer eller mindre vettigt i morgon. Om ni saknar mig kan ni få en bild här.
'
I see you....
Är Belbo i en påse?
Har Belbo en jättenäsa?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe. Mitt bästa sms med felord är när jag messade till barnens far: Har du en svart säpo? (Säpo var det ord mobilen föreslog istället för pärm, som jag trodde jag skrev.)

2010-10-21 @ 08:19:14
URL: http://grusimaskineriet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0