PM

Råkade visst lova att jag skulle återkomma. Sorry 'bout that. Jag kan uppdatera er om att jag fortfarande har halva PM:et kvar att skriva. Jag har sovit jääättelite tre nätter i rad och nu har jag insett att jag för första gången under min studietid (fyra år) kommer att behöva så att säga "pull an all-nighter". Det blir inte i natt dock. I morgon blir det kanske 18-20 timmars pluggdag. Det blir skoj. Men det finns kaffe. Och cola. Och julmust för att hålla hoppet uppe. Jaa, julmust i oktober. Låt mig va.
'
Ska för övrig tillägga att nej, jag har ingen jättenäsa. Den ser bara stor ut på bilden (förra inlägget).
Såhär ser jag ut när jag pluggar i engelska parken idag. Med kaffetermos. Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0