men tomten är ju på riktigt

Har ni sett den nazistiska idioten som typ sitter i nån position i Sverigedemokraterna i Filipsstad på youtube? Han som vill bevara svenska traditioner som fornminnen, julafton och midsommarafton? Vi diskuterade honom i fredags och konstaterade bland annat att det ju var sjukt kul att en av de "svenska" traditionerna han ville bevara var julafton. En mellanöstenreligion liksom.

"Ja", sa R, "Att vi firar en tjock, skäggig gubbe från mellanösten haha"
"Jo fast tjock var han väl inte kanske" sa jag.
"Jo det tror jag att han var" sa R
"Fast nja alltså troligen inte" påstod jag och H envist
"Jo men jag tror nog att han var lite tjock, han, St Nicholaus..."
.
R läste aldrig barnens bibel som liten

Kommentarer
Postat av: R

Hahaha jag asgarvar nu igen:) någon måste helt klart ha sovit sig igenom religionstimmarna i grundskolan, ja dör:P

2010-09-27 @ 14:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0