galenskaper

Helgen har varit väldigt kul faktiskt. Torsdagkvällen spenderades med Loe. Det var sång i kyrkan på långfredagen (och en ganska vemodig känsla efteråt, långfredagen är ingen festlig högtid direkt...). Men det var rätt mysigt ändå faktiskt. Åkte till Stockholm sedan och åt påskmiddag med Viktoria med kombo. Igår åkte jag tillbaka till Stockholm och vi var ute och svängde runt till halv tre ungefär. Var på en klubb som hette Slakthuset, och det var faktiskt ett gammalt slakthus. Stålgrejer, kylrum och plastdörrar. Rätt häftigt. På väggen utanför hängde en reklamskylt för "Wurst master"
Köttiga korvar för dig!
Det kan ju vara den mest misslyckade slogan ever! För dig, liksom. Köttiga korvar. Vi skrattade mycket åt det där. Pratade lite kort med en kille som såg jättemycket ut som Calle Schulman. Tänkte säga det till honom men kom på att det kanske inte var en komplimang så jag höll tyst.
'
Är ganska så väldigt schleten och trött idag. Men det var det värt. Träffade helt oväntat på Doe och hennes mor på stationen i Stockholm. Så mysigt! I släptåg hade jag en mycket mycket trött och blek stackars klasskompis. Ikväll händer ingenting alls. Det är jättevarmt och jag borde gå ut och sola lite men jag sitter liksom fast.
'
Nu laddar vi om till valborg. Känner mig inte gammal längre, som jag gjort de senaste tre åren. Det är bra. Är faktiskt inte så hemskt gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0