kanske tillbaka?

Fick ett litet infall...Hej igen!
Kan bero på att jag är dunderförkyld och sitter hemma och tråkar. Sov tre timmar idag när jag blev hemskickad från praktiken.
'
Det var i alla fall en välbehövlig paus jag har haft. Är lite osäker på hur jag ska göra nu. Kanske byta och börja blogga på annan adress. Denna blogg innebär mycket minnen för mig och vissa smärtsamma. Nu vänder vi blad, jag och drottningen. Jag fullkomligt krashade för två veckor sedan. Allt kom på en gång. I början av året läste jag ett årshoroskop, minns ni? Det stod att året skulle innebära svårigheter och livskris...Det är ju nästan så man börjar tro på horoskop på riktigt nu. Nu börjar i alla fall resan tillbaka till någonstans jag aldrig varit. Jag har trott att jag har varit självständig och självsäker, men det har bara gällt på ytan och i oviktig mening. Visst är jag stark på vissa sätt, och jag står för mina åsikter och tänker alltid själv. Är handlingskraftig. Men jag är inte självständig. Jag är en orolig själ och neurotiskt lagd. Jag kan inte vara ensam. Jag har alltid definierat mig själv utifrån någon annan. Lagt mitt värde i någon annans bekräftelse. Aldrig stått på egna ben. Bor själv och är själv, helt själv, för första gången i mitt liv när jag är 23. Nej hörrni...detta går inte an. Blir nog kvar här...ingen idé att rymma från saker som hänt.
'
Äsch, vad tråkigt jag har. Ska gå till apoteket nu. Imorgon är det läkarträff och då ska hon konfronteras om biverkningarna from hell...Min sockersöta fantastiska husläkare verkar dölja saker för mig. Sneaky...Läste om nån som gick upp 30 kilo i vikt av medicinen jag äter...må gudarna vara med mig!
Titta! Nu ser det ut som att jag har en jättenäsa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0