läskigt

Tog blodprov i torsdags. Kolla va freaky! Ska det se ut såhär?
Ser ju ut som jag har haft ett långvarit missbruk...
'
Var i Stockholm i helgen. Hälsade på Viktoria och hann till och med fika med Håkis (theeeee ex). Blev även tvingad att köpa en UNICEF-nål av Blossom Tainton. Har väl inget emot det...hon tryckte verkligen upp ansiktet i mitt fejs och log så genuint så jag hade ju inget alternativ. Innan Blossom spanade vi in hotel Waterfront där V jobbar. Ganska så najs. Är lite trött. Sov typ två timmar inatt.
'
Gosh vad jag avskyr reklamen dör Danio, den med den lilla hungern. Den ger mig en obehaglig känsla.
'
Jag kan prata igen! Men hostar fortfarande så det låter asäckligt. Hittade ett recept på Lungmos idag. Urk! Lungmos låter som en sjukdom. Det känns som att jag har lungmos just nu.
'
Kort vecka nästa vecka. Kort vecka...mmm...Säg bra.

Kommentarer
Postat av: arrelius

dålig sjuksköterska xD dessutom så e lilla hungern grym!

2011-04-17 @ 18:18:45
URL: http://www.arrelius.se/live

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0