...den får gå med rumpan bar

Jag insåg idag att jag på senaste tiden har klätt mig ganska...lätt. Jag tycker om att ha benen fria liksom. Idag frågade dock min pojkvän mig om jag äger ett par långbyxor...kanske dags att börja klä sig respektabelt igen? Har alltså klätt mig i hotpants senaste veckan. Känner mig som Sookie Stackhouse, fast inte lika blond, och förhoppningsvis inte lika attraktiv för diverse icke mänskliga figurer.
'
Jag har vänt på dygnet den här sommaren. I går var jag uppe till halv tre och sov till tolv då jag vaknade av att telefonen ringde. Nu sitter jag här, pigg som en mört. Borde dock däcka snart när the sugar high har lagt sig. Vi hittade en krusbärsläsk på ica som inte smakade krusbär men som luktade som det. Den var grön och lite barnsligt kul. Nu har A dragit och jag kände att det kanske var dags att besöka lilla bloggis igen. Jag har ångrat att jag var för feg och för lat för att åka till Pride ensam. Hade ju säkert träffat folk jag kände där, eller iaf bara kunnat titta på tåget och kändisspanat. Jaja...vad är väl en bal på slottet?
'
Har upptäckt en sak på apoteket. Personalen behandlar mig olika beroende på vilken medicin jag häntar ut. När jag hämtar ut p-piller eller något annat random typ penicillin, så säger de bara vad det kostar och frågar om jag vill ha påse, helt normalt. Men när jag hämtar ut citalopram (ssri) eller atarax (ångestdämpande) så får de ett milt uttryck i ansiktet och ett medlidsamt ansiktsuttyck. "Har du använt detta förut?". Det är ganska kul.
'
Nä, ska kanske försöka sova lite. Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0