distans

Jag är så himla trött och seg. Jag har så sjukt svårt att ta mig för nånting. Har lyssnat på en inspelad föreläsning på min distanskurs idag, som var en introduktion till juridisk metod. Jaha, där satt en tant och berättade samma sak för mig om och om igen i fyrtio minuter. Saker jag redan visste för övrigt. Det här med distanskurs ska bli spännande att se hur jag klarar. Jag känner på mig att det finns en risk att jag antingen kommer att tagga av helt eller att jag kommer att satsa allting på den och glömma bort min riktiga kurs på socionomprogrammet. Jag vill så gärna vara en supermänniska som klarar att plugga 150% och jobba och göra annat. Men jag är väl inte det. Senast jag tittade mig själv i spegeln hade jag inget 6-pack på magen och när jag går in i telefonkiosker händer ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0