tråkigt

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Mamma 
Vem tänker du på nu? Honom
Vem pratade du senast i telefon med? Honom
Vems hus var du senast i? Päronens
Vem önskar du var med dig nu? Han
Vem är din favoritsläkting? Farfar, och farmor 
.
VAR

Var är din mobiltelefon? På fönsterblecket 
Var handlar du mest? Ica Torgkassen
Var fick du tag på tröjan du har på dig? HM 
Var åkte du senast bil? Till Lidköping med mina päronen för att hälsa på farfar och farmor

.

VAD

Vad åt du senast? Körsbärstomater
Vad drack du senast? Cola
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta, hotpants 
Vad är den närmaste saken som är blå? En en kudde 
Vad har du på fötterna? inget 
Vad är din favorit färg? Rosa oh grönt
Vilken film såg du senast? Miss Marple 
Vad hör du just nu? Vinden i björkarna utanför, och bilarna på gatan
.
HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jorå
Hånglat på en bio? Faktiskt inte

Hånglat i skogen? Haha
Tyckt att din kusin är het? Omg nej verkligen inte!

Sovit naken? Jadå, frihet!
Kört över hastighetengränsen? På cykel?
Målat om ditt rum? Ja, tänk den tiden när man hade ett rum. Ett "eget" rum. Målade från gult till marinblått, minns det så väl. Det blev fint.
Dansat framför en spegel? Självklart, både hemma och i de oundvikliga helväggsspeglarna i diverse balettsalar
Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka? 
Dumpat någon? Ja, mindre roliga upplevelser det där...
Stulit pengar från en kompis? Nej, men jag tror jag stal en pogg när jag var typ sju...räknas det? Det var hårdvaluta då ju!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Inte bara folk jag nyss träffat
Varit i slagsmål? Ja, varje gång jag ska få in katten i buren eller ner i badkaret.
Smugit ur ditt hus? Nej
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja gud ja, young and impossible love. Som när jag var kär i Robin Hood när jag vat liten. Svårt det. Tecknade dessutom.
Hånglat med en främling? Definiera främling. Han/hon är väl inte en främling när man hånglar med den?
Älskar eller saknar någon nu? Älskar och saknar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0