i sjukstugan

F kom hit igår med soppa, glass, choklad och mineralvatten. Jag låg och feberskakade fram tills att en ipren räddade mig och vi kollade på Juno. Har nu haft världens längsta natt. Hostat, skakat, stökat och gnytt. Nu ligger F fortfarande och grissover bredvid och tar upp mer än halva sängen. Jag har varit vaken länge och gjort te och "klätt på mig". Mjukisshorts och t-shirt. Gjorde till och med te till honom men han bara slumrar som ett barn ist. Man kunde tro att det var han som var sjuk.
'
Herregud förresten, när jag skulle till kvarnen igår. Tänkte att jag mådde rätt bra och gick och skulle hämta ut ett paket och köpa ipren. Det har aldrig tagit mig så lång tid att¨gå till kvarnen. Trodde jag skulle dö på vägen hem i en buske. Den utflykten ångrar jag bittert idag.

Kommentarer
Postat av: Tina

Krya på dig Isabella! Kram :)

2011-02-10 @ 10:16:12
URL: http://tinaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0