ljuva tid

Fredag eftermiddag. Jag kunde gå redan vid tre från jobbet. Idag har jag inte gjort så mycket för det fanns inte så mycket att göra. Sov dåligt inatt igen. Min säng är lite trång för två personer plus katt. Men, det låtsas vi inte om för imorgon blire sovfest! Lördag morgon... ska sova skiten ur den! Nu är jag jättetrött. Sitter i soffan och hetsäter äpple eftersom jag fått för mig att jag har vitaminbrist. Jag får för mig det ibland. Åt lasagne utan grönsaker till lunch. Trevligt lunchsällskap dock, med andra klasskompisar på kommunen =) Vi är ett helt gäng i kvarteret. Fyra stycken i huset bara.
'
Jag trivs bra på placeringsenheten. Alla är trevliga och nästa vecka ska jag få göra lite riktiga grejer. Finns dock en stor risk att bloggen kommer bli astråkig, iaf på vardagarna. Kan inte skriva så mycket om praktiken eftersom allt är sekretessbelagt. Och jag har ju ingen fritid längre. Men jag hittar säkert nåt roligt att skriva om.
'
Läs gärna vad Hanna skrivit om socionomstilen så länge! http://hsomihanna.se/?p=332
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0