sockerchockad

Sedan jag kom hem från mötet har jag känt mig full. Trodde först någon spetsat mitt te men kom fram till att det måste vara sockerchocken från kakorna. Åt inte ens så många, men de innehöll väl bara socker då. Nu börjar det avta lite, vilket är bra för jag tänkte sova då jag satsar på att vara på jb senast halv nio i morgon. 957 ord ska under förmiddagen produceras på temat välfärdssamhälle.
'
Jag hostar fortfarande som en uteliggare (nämen oj, skriver hon så?). Sover hemma inatt, till kattens stora glädje. Jag sover hemma för det allra mesta, men nu har jag sovit hos F två nätter och då blir kissen lite ledsen. Eller matte blir ledsen snarare och föreställer sig hur kissen ligger hemma under överkastet i sängen och fryser och saknar och längtar efter mamma. Eh...ja.
'
Tänkte lägga in en jättesöt bild på Spock här. Men jag känner att den här bloggen snart kan byta namn till "galna kattanten". Så ni får föreställa er ett par stora gröna ögon och en rosa nos.
'
Puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0