strapatser

Jag ska ge mig ut idag. Har ju varit feberfri hela dagen. Så jag ska ta bussen hem till F. Detta innebär flertalet faror och strapatser. Först  måst jag ta mig till busshållplatsen och risken finns att jag där får vänta mycket länge på en buss med tanke på vädret. Sedan finns risken att bussen är överfull. Kan behöva stå hela vägen till världens ände. Slutligen måste jag ta mig från busshållplatsen hem till F och det, mina vänner, är inte helt enkelt. Man måste gå över en lekplats, genom ett bostadsområde, upp för en cykelväg, genom en skogsdunge (!!!!) och sen är man framme.
'
Jag gick ner i källaren idag och bokade tvättid. Blev andfådd och fick hjärtklappning. Men vad gör man inte för kärleken.....typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0