tredje dagen i karantän, i bilder

Tredje dagen med feber. Och hostan ökar i intensitet. Rygg, mage och hals är sönderhostad. För att inte tala om röst! Det är så olikt mig att vara sjuk, iaf med feber och så, i mer än en dag. Senast jag var så här dålig måste varit två år sedan! Och då var mamma här och tog hand om mig. Missar seminarium, missar tentaplugg (orkar inte ens läsa en rolig bok, än mindre en bok om kommuner). Jaja, här är lite vad jag har gjort idag. Lägg till att jag de senaste två dagarna druckit tre liter mineralvatten med äppelsmak och intagit oräkneligt antal halstabletter.
Vaknar, trött. Efter att ha sovit 11 timmar.
Har feber. 37,6 är inte så mycket, men för mig är det det eftersom min vanliga ligger på typ 36,6, spec på morgonen! Mår bajs.
Tar ipren och masar mig ut i vintervädret för att handla. Mår bra av ipren. Känner mig frisk.
Sjuksushi! Mår bra. Kan äta. Är glad!
Min dator får virus av Kissies blogg! Ett tag är vi lika sjuka. Hanna räddar mig.
Trött, men mår okej. Pratar i telefon och diskar.
Nu: Feber. Hosta. Mår dåligt. Kan inte äta. Kan inte gå. Soffa och täcke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0