tankar

Kväll i the Boman Mansion. Katten klättrar bokstavligen på väggarna och går runt och slentrianjamar. Jag sitter i min bruna soffa och väntar på att miss Marple sa börja. Jag vet att man borde titta på Sherlock som alla andra men miss Marple gör mig lugnt i själen. Så det blir det. Idag drog jag en sväng på stan och tittade på kläder. Men shajt det finns ju ingenting kul nånstans! Hittade skitkonstiga saker på HM. Jag måste säga at tjag förstår inte vårmodet. Jag förstår det inte alls.
'
Dagens tankar är:
1) Vad vill kattskrället?
2) Varför svarar ingen när jag ringer?
3) Varför mår unga tjejer så dåligt, och varför vågar man aldrig prata med föräldrarna när man är tonåring?
4) Jag har en pojkvän jag aldrig träffar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0