behöver inte

Den här dagen behöver jag inte göra någonting alls. Det enda som bör göras är att ta ner madrassen till källaren, men det är inte så vidare värst krisigt med det. Igår lämnade jag in hemtenta och hade sista seminariet för kursen vilket betyder helt ledig helt utan böcker som viskar "läs mig, läääs mig". Den enda boken som nu viskar läs mig är Ringaren i Notredamme som jag gick av Loe igår. Igår kväll var nämligen Ida och Loe här och vi hade mysmiddag och blev lite allmänt nostalgiska där ett tag. Det kan bero på att Ida fick en idé och i födelsedagspresent gav mig en massa grejer med "Bulgarien 2005"-tema. Om någon av er undrar vad det är kan jag berätta att det bland annat är läppglans och spetstrosor (hehe, ett par av dem var använda. Tvättade dock). Hur kul som helst, och gulligt. Sedan gjorde vi en playlist med musik vi tyckte var grym på gymnasiet. Nu snackar vi typ 2004 till 2006. Jag känner mig ganska säker på att ingen av er skulle tycka att musiken var så bra.
'
Nu har Lovisa precis lämnat Höganäs för den här gången, men vet ni vet ni hon flyttar tillbaka till Uppis nästa helg. Wihoo! Saker är i sin ordning igen.
'
Jag har börjat vakna på nätterna, typ vid fyrasnåret, och har jättesvårt att somna om. I natt med. Så jag känner mig lite sliten. Ser enormt sliten ut också. Så nu blir det Cougar town, eller Vampire diaries kanske, och eventuellt en dusch. Sedan ska jag inleda projekt "försöka få tag på F". Alltid lika spännande och med varierande resultat. See ya!
Belbo säger "Godda"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0