den lite sega dagen idag

Jag har skrivit första frågan på hemtentan och ligger således helt okej till i tidsplan. Jag planerar att göra det mesta sista dagarna. Det är ett vinnande koncept. Idag känner jag mig risig, som igår. Lite frysig sådär. Jag har en ensamdag idag. Det är rätt självvalt eftersom jag är lite sjuk och har behövt plugga, ibland är det skönt att bara isolera sig lite från omvärlden. Så jag har idag glidit (bokstavligt talat, mina raggsockar är jättehala) runt i strumpbyxor och pojkvänstischa. Han är rätt mycket större än mig, så den är typ som en klänning. Eller tält. Jag har bakat muffins och lyssnat på Beatles och sjungit med högt i "She loves you yeah yeah yeah!" Men jag är lite ledesen över att missa julen ut. Eller vad det nu heter nu för tiden. "The thing formerly known as julen ut", som Prince skulle sagt.
Imorrn är det fråga två.
'
Hellu
'
Muffins, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0