den påträngande homokulturen

Veckans citat måste ju ha kommit från Erik T Johansson, Sverigedemokrat. I slutet av intervjun på tv igår säger han att:
"Homorörelsen  driver ju på sina frågor väldigt hårt.
De vill påverka oss andra att deras livsstil ska vara en norm."
och
"Nej det är jag ju inte (homofob)
men det kan ju inte vara så att en mindre grupp försöker
pådyvla oss andra sin kultur. Vi vill ju ha våran normala straightkultur"

'
Ja! Vi måste verkligen stå upp mot den påträngande homokulturen. Jag känner varje dag att de homosexuella vänner jag har dömer mig och mitt förhållande med min pojkvän. De försöker alltid insinuera att jag kanske borde skaffa en tjej i stället. Nej, lilla lilla Erik. Jag undrar verkligen vilka homosexuella han har träffat, om han nånsin har träffat någon. Jag undrar på riktigt vad han baserar detta på. Jag vill verkligen fråga honom! Har han märkt nånting jag har missat? Det här känns lite som "islamiseringen av Sverige". Jag har inte märkt den. Jag har inte märkt de homorörelsens pådrivande normförändring. Kan någon förklara för mig? Jag vill för övrigt inte alls ha våran normala straightkultur. Jag ser gärna en kultur där alla sexualiteter är lika normala. En kultur där vi inte använder oss av begreppen hetero eller homo alls. Där alla bara är människor som då och då blir kära i andra människor.
'

Kommentarer
Postat av: H som i Hanna

Word!

2011-01-20 @ 17:32:39
URL: http://hsomihanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0