en vanlig tråkig årsresumé

Hej. Sitter i soffan med Lovisa. Fantastisk nyår igår. Så jävla värt. Charader är ju kul med rätt personer. Jag och John och Lovisa var de som kom på alla charadermeningar. Det roligaste med det var att jag och John (som var ett lag) och Lovisa ovetandes om varandra skrev ner meningen "Vem vare som kasta?". HAHAHA. Vi har samma humor tydligen. Middagen var fantastisk, personerna var fantastiska och John var jätterolig med sina fyrverkerier. Min dator krånglar och vill inte ta emot bilderna från kameran, så jag återkommer med det lite senare. Promise. Nu gör vi en årsresumé i stället.
'

Den här är stulen. Från Hanapee tror jag. Eller ja, den här har väl cirkulerat runt i bloggsverige. Enjoy!
'
Gjorde du något i år du inte gjort förut?
Njae. Jo jag har dejtat. Det har jag aldrig gjort förut. Blev ju tillsammans med det stora exet på en gång, utan dejter. Nu har jag fikat, gått promenader, ätit middag och tittat på film. Det var en ny upplevelse.
Har du några nyårslöften?
Jag är den minst originella personen i världen så jag tänkte börja träna lite mer. Tänkte också minska mitt kontrollbehov och chilla lite mer. Ta dagen som den kommer och inse att väldigt få saker är av så stor betydelse som jag tror att det är.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja. Ingen supernära vän. Men sopraner har fått barn, och bekanta. Kul för dem. Det skulle förvåna mig mycket om någon av mina nära vänner skaffade avkomma inom närmaste tiden.
Vilka länder besökte du?
Det var nog bara Österrike i år, men det var inte så bara. Hade the time of my life i Wien med finaste Alex.
Vilket datum 2010 kommer du aldrig glömma?
Den var svår. Det finns många händelser jag inte kommer att glömma, men inte datum. Hmm, jo den 14 juni kommer jag aldrig att glömma.Förhoppningsvis inte den 29 december heller.
Vad var din största framgång 2010?
Att gå vidare. Att överleva. Att kunna se på framtiden med hopp om livet och att kunna skratta igen. Att kunna klara mig själv.
Största misstaget?
Jag gillar inte riktigt att tänka så. Jag känner att jag har begått ganska många misstag under året, framför allt under hösten. Men att utnämna någonting speciellt till största misstaget är dels för svårt, dels onödigt. Skulle eventuellt säga att det var att köpa två filtar som överkast till sängen. Katten gjorde sönder dem på två dagar.
Bästa köp?
Ja det var inte filtarna i alla fall. Min lilla röda klänning är jag sjukt nöjd med. Även min rosa stora tröja som jag typ bor i. Annars var väl Wienresan ett bra köp!
Vad spenderade du mest pengar på?
Kurslitteratur. Kul va?
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Waka Waka med Shakira. California gurls med Katy Perry. Telephone med Lady Gaga. Alla låtar med Robyn och Från och med du...
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Varit själv.
Favoritprogram på TV?
Cougar town och Vampire diaries
Vad gjorde du din födelsedag år 2010?
Var hos tandläkaren...Och hängde med vänner på V-dala.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Stickat. Ruggig och sliten.
Den bästa nya personen du träffade
F

Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Ladey Gaga telephone you say ;)

2011-01-01 @ 16:59:46
URL: http://www.arrelius.se/live

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0