grattis till mig

WOHOOO JIPPIIIIE HURRAAA! Så har det inte låtit idag, riktigt. Men idag är min födelsedag, eller fådskliap, som Uggla skulle sagt. 23 jordsnurr/vintrar/varv runt solen. Dagen började helt perfekt med att jag tog sovmorgon och fick tårta och paket i sängen. Nu tycker jag inte om prinsesstårta, men det är tanken som räknas och på födelsedagar ska man äta tårta. Jag fick även min alldeles egna halskedja av F. Han sa att det inte var för att han ville ha tillbaka sin haha. Han sa att han tänkte att jag kanske ville ha en lite tjejigare. Så det fick jag. En tjejig silvrig halskedja, och den är alldeles perfekt. Annars skriver jag hemtenta idag i sällskap av min ständiga pluggmate Hanna.
'
Så kan vi se vad jag skrev på min födelsedag för sex år sedan...då var det också tisdag!
Tisdagen 11 januari 2005
Falskt alarm och födelsedag
[15:18] och så fyller jag ju år också!

ny mobil tack så mycket =)
'
'
Ny tjejig halskedja. Anlände i butiksinslaget Guldfyndpaket

Kommentarer
Postat av: Alex

Fiiiint! :)

2011-01-12 @ 08:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0