om dumma namn

Nu ska jag dela med mig av några historier som min vän Alexandra berättat för mig. De är för fantastiska för att inte spridas vidare. Alex jobbar på ett hotell i Wien. Ibland ringer hon mig från jobbet när hon har tråkigt, och ibland berättar hon om människor med skumma namn. Under de senaste månaderna har hon checkat in:
En mrs Dickwish
En mr & mrs Kot-Hoefacker. Detta uttalas Kåt Höfacker.
Idag kom det bästa namnet av alla. Inte en gäst men ändå. En stackars kille som i efternamn heter Arnus! Arnus! Oh my lordy lord.
'
Jag har mått riktigt dåligt idag. Feberhuttrat. Jag vaknade hos F och mådde sämst. Så länge jag satt eller låg ner gick det bra men så fort jag stod upp, eller bara när jag satt i hans knä vid datorn, så började det snurra i huvudet.
Nu sitter jag hemma i soffan och kollar lite på miss Marple. Men jag har sett den förut. Jag önskar att jag var socitetsmänniska i England på trettio- eller fyrtiotalet. Det gör jag.
'
Alex och Ida på Alex jobb.

Kommentarer
Postat av: Alex

HAHAHAHAHAHAHAHahahahhahahaaa! det e fortf. roligt!! hahahaha fan vad trött jag är...



Kryapadigpussar!!

2011-01-30 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0