söndag

F har skadat ryggen, igen...så dagens planer förändrades lite. Nu inkluderar de typ horisontalläge och film. Helt okej förutom att min dag igår också var det. Skulle behöva röra lite på mig. Inte så lätt när man har en katt i fejjan förresten. Kolla in detta.
Igår gjorde jag ett tredje försök att se senaste avsnittet av Morden i Midsomer. Somnade. Får försöka igen imorgon kanske. Jag blir så less på mig själv såhär när jag inte har nånting intressant att säga. En blomfluga flög precis nästan in i min näsa. Den måste ha övervintrat här nånstans. Vilken kämpe!
'
En annan rolig sak jag gjorde igår var att kolla på gamla glada musikvideos på youtube. Haha Macarena liksom. "They all want me, they can't have me".
'
http://www.youtube.com/watch?v=kK42LZqO0wA
Det är inte Macarena tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysig kisse.

2011-01-16 @ 13:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0