trettondagsafton

...och jag känner mig lite risig. Yrslig typ. Sitter och samlar krafter för att ta mig till ica. Idag har jag gått med mamma på stan och fått en parfym i för tidig födelsedagspresent. Jag har även äntligen lyckats få in bilderna från nyår på datorn, så nu finns de på fejjan för allmän beskådan. I morgon blir dagen jag sparkar tentaröv, oavsett fysiskt (eller psykiskt) tillstånd. Jag var en sväng på IKEA igår och beställde en ny soffklädsel! Korndal Brun, om det säger er någonting...I mitt hushåll måste man kattanpassa såväl möbler, textilier som kläder. Jag kan inte ha svarta kläder till exempel, eller en vit soffa. Allt måste gå i kattfärger, dvs gråbrunt. Ni undrar säkert jättemycket över den där F förresten. Men jag tänker inte säga så mycket om honom. Men för att ni inte ska börja tro att han är ett fantasifoster så visar jag en bild på hans halskedja, som har hängt runt min hals i typ tre veckor nu. Ja jag vet det är högstadienivå på det.
'
'
Soom det ser ut just nu stannar Loe i Svealand i vår! Även om det inte är helt oproblematiskt så är ju jag såklart jätteglad att få ha henne här. En vän mindre i exil! Nu är det bara tre kvar...
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0