på mitt slott

Har precis kollat på "stjärnorna på slottet". Vem är Monica Dominique? På fyran går "fångarna på fortet". Vem är Johan Palm liksom? Finns han ens längre. Med risk för att slita på ett redan utnött citat, men NU har de allt fått skrapa djupt i lådorna!
'
Om jag fick välja fyra personer att se på stjärnorna på slottet skulle jag nog säga....
Hasse Alfredsson
Gösta Ekman
Alexander Schulman
.....sen är ju frågan om man skulle kasta in typ Carola eller någon annan lite småjobbig människa här för att skapa lite dynamik. Och nej, jag anser inte att Alex Schulman är en småjobbig person. Fast nej, jag skulle nog hellre se typ Fredrik Lindström eller någon annan som verkar ha nånting att komma med. Skulle välja samma personer att se i fångarna på fortet också!
'
Funderar på vad jag skulle göra på min dag på slottet. Jag skulle nog tvinga alla att öva in en liten sång och en dans, så jag får bossa lite med dem. Sen tror jag att jag skulle göra som Marie Göranzon (vem fan stavar med Z?) och låta alla ha ett fint litet tal om mig.
'
Usch, dagens fail förretsen. Det var att jag införskaffade en "Aroma therapy"-duschcreme som skulle vara "relaxing". Den fyller ingen som helst funktion när det är typ minusgrader i badrummet. Njet, nu blir det te och sen godnatt.
Pyjamas på! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0