planer

Jag vill ändra om en massa här hemma. Men det känns så värdelöst när jag inte vet hur länge jag kommer att bo kvar. Om jag får jobb någon annan stans när jag är klar i januari då kommer jag ju att flytta. Änyho. En sak jag faktiskt kan göra är att göra en lakanrensning. Jag har så himla mycket sängkläder. De allra flesta sängkläder inhandlade jag och håkis tillsammans. Eller så fick vi dem, så jag har liksom dubbla av allting förutom nån enstaka som han tog med sig i den lilla bodelningen. Jag vill nog faktiskt inte ha dessa kvar. Jag vet att det bara ä rtyg och det är inte så att jag mår dåligt av dem eller nåt. Jag bara känner att jag kanske vill ha nya, egna lakan. Precis som att jag gjorde om lite här hemma när han på riktigt flyttade ut, målade om och så, så vill jag ha nya sängkläder och inte sova i våra gamla gemensamma. Thats it.
'
Jag skulle också vilja inhandla en del spetstyg. Dock vet jag inte vad jag skulle göra med nämnda spetstyg, men ni kanske har några idéer? Problemet här är att jag inte kan sy och jag har ingen symaskin heller för den delen. Så inget avancerat. Jag skulle också vilja ha en såntdär sängskydd ni vet som hänger ner från sängen. Ni vet så sängen ser lite prinsessig ut och man ser inte in under sängen för spetsen liksom hänger ner till golvet nästan. Hittar jag sånt?

Kommentarer
Postat av: J

Jag kan inte heller sy men alla som kan pratar ständigt om spets. Man ska kunna göra mycket med det. Stina-Lee hade nåt på spets härisist. Men du får inte somna framför bloggen bara.



Tack för boken. Betyg? :)

2011-07-20 @ 00:35:37
Postat av: Bella

Boken =) Topp! Den var jättebra.



Haha ja, sömnrisken är rätt stor på hennes blogg, man orkar bara en viss mängd softade bilder på detaljer i ett hörn...

2011-07-24 @ 11:29:08
Postat av: Frida

Sängkappor finns på H&M Home! Jag har en, jättefin. Och ja, jag är medveten om att du skrev detta för över en månad sen men jag blev så exalterad för jag älskar sängkappor. (Vet inte om det finns med spets men det finns en rosa som är lite vågig, den ville jag ha men fick inte för andreas. jag fick en vit och rak.)

2011-08-24 @ 22:43:27
URL: http://iskallenpafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0