upplysning

Det verkar vara så att man måste ha ett google konto för att kunna läsa min andra blogg, om man vill det. Det är egentligen lite konstigt för det framgår ingenstans när man begränsar bloggens läsare att det är så det fungerar, men så är det visst. Att skaffa googlekonto är dock enkelt och löst på tio sekunder.
'
Idag hade jag visst på mig en fin klänning, för alla män mellan 15 och 80 stirrade verkligen på mig hela vägen hem från stan. Ni vet när man följer en människa med blicken tills man inte kan vrida på huvudet längre. Borde jag tycka att det är smickrande eller borde jag tycka att det är läskigt? Och om du, jordgubbsförsäljare utanför kvarnen, händelsevis skulle råka titta in här: Det är inte kul och man känner sig inte uppskattad av en vissling och ett med flit lite för högt mumlande "Shit vilken fin tjej". Det är faktiskt lite creepy.

Kommentarer
Postat av: Doe

aaaahh, skit i dem de kommer anda fortsatta det ar bara att ta at sig och tanka jaa jag vet att jag ar snygg vad synd att du ar sa ful och ga vidare och ma bra :)

2011-06-30 @ 11:45:52
URL: http://stan4you.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0