pensionerad zombie

Skulle ha gjort nånting lite mer spännande än att sitta hemma själv och kolla på På spåret ikväll. Men har haft huvudvärk hela dagen och känt mig yr. Så låter Luuk och Lindström underhålla mig i stället. Jag hejar på Haag-
paret ikväll. För att sätta guldkant på kvällen dricker jag cola ur vinglas. Se där!
'
För några veckor sedan tog jag Stockholm på 10 poäng. Såg på en gång att det var Västerås Central tåget började rulla från i från i riktning Stockholm. Sen fick jag det bekräftat när tåget rullade över de där blå broarna. En period dansade jag i Stockholm varje helg så jag åkte ju den där sträckan två till fyra gånger i veckan.
'
Dagens ord och dagens känsla har varit Ynk! Har ont överallt. Vad är det med mig? Jag tycker att jag lever ganska bra liv. Äter både kusin vitamin och krakel spektakel och proteiner och har till och med varit duktig med mina matlådor nästan varje dag. Jag sover kanske lite lite, och jag kunde väl tränat lite mer, men så illa är det inte ställt. Dricker inte mycket alls. Röker inte. Visst, man tar väl lite heroin ibland men....hehehe...nääärå! Men så dåligt lever jag inte så att jag förtjänar att må som en pensionerad zombie med influensa. Okej nu överdrev jag lite. Men nånting står inte rätt till här. Igår gjorde jag det fruktansvärda misstaget att försöka diagnostisera mig själv via google. Uppfyller kriterier för typ tre olika sorters cancer och allmän annan dödssjuka. Ska lägga mig tidigt.
'
Katten kissade på väskan igen. Förstår inte. Nu ligger han och fiser bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0