så himla lamt!

Hahaha en grej som är så himla stor töntvarning på! Personer som gillar facebooksidor av typen
"Vi som älskar att mysa" eller "vi som älskar att skratta" eller "vi som tycker respekt är viktigt".
Vad hade de tänkt att uppnå med detta statement? Vill de skilja sig från alla andra som inte är som dem?
"Nej, jag hatar att mysa och jag tycker respekt är oviktigt".
Jag undrar vad de skriver på väggen på sidan. Ger de tips på hur man myser bäst eller?
-Jag brukar mysa med fleecefilt och earl-gray te
-Nej, jag finner ett duntäcke mycket mer effektivt för att uppnå högsta mysfakor.
Och, inte att glömma alla som troligen skrivit, på respektsidan: "respekterar du mig respekterar jag dig" och "this is me, take it or leave it"
Låt mig skratta högt (och ja, jag erkänner, hånfullt): HAHAHAHAHA

EDIT
Det är nå kaiko med min blogg nu. Av någon anledning syns inte inlägg skrivna efter detta.
Hoppas det åtgärdas snart, för det finns flera stycken. Blogg.se börjar irritera mig lite för ofta nu....
30/4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0