utfyllnad

Jag har absolut ingenting alls att göra på praktiken idag. Ingenting. Alls. Har varit på familjehemstolkning och nu sitter jag här och korrläser min praktikrapport för typ hundrade gången. Ska nog gå hem istället. Det finns ingen aneldning för mig att sitta här. Kan ingenting hända? Nåt litet besök? Eller ett litet akutfall kanske? Nej, jag sitter inte här och önskar olycka till barnen det gör jag inte. Så jag får väl gå hem då och läsa en bok eller nåt.
'
Stod och trängdes på bryggan igår tills mina fötter sa att det fick vara nog. När ska jag lära mig att bryggan kräver bekväma skor? Annars var det trevligt. Kvällens bedrift stod jag och S för när vi lyckades sno ett bord av tre tyskar. S charmade in sig och jag föreslog tyskarna att de skulle gå ut i det fina vädret istället. "Men det känns taskigt att gå när ni precis kommit" sa den ena tysken, "Men vi ses därute sen ju!" Hehe, jovisstserrö. Tack för bordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0