bloggologisk kris

Jag genom går en bloggologisk identitetskris. Jag har alltid följt Schulmanfamiljen med glädje, och skrattat med dem och beundrat Alex sätt att uttrycka sig i skrift. Men jag har mer och mer börjat känna en irritation gentemot hela familjen. Det hela kulminerade i Amanda Schulmans totalt intelligensbefriade inlägg om genus, fortsatte med Calle Schulmans yttrande om att olikheter mellan könen gjorde livet värt att leva, och senare åter igen Amandas allmäna uppfattning om att hon, Alex och deras dotter kan representera hela befolkningen och att det som gäller i deras familj är allmängiltigt. Don't get me wrong, jag gillar fortfarande bloggarna, och jag gillar personerna. Det gör man om man har följt dem så länge som jag har gjort.
'
En annan bloggologisk kris gäller denna blogg. Jag dampar loss (ursäkta det otroligt icke-politiskt korrekta uttrycket), på blogg.se nu. J*kla sk*t sida!
'
Jag tror att det är dags för en make-over. Nya tider, ny blogg.
'
För övrigt har jag sökt en massa jobb idag, och således sålt min själ till mammon.
'
-försökte ta en seriös bild, men rebecca försvårade det för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0