hjälp mig (gäsp)

Det är ingen normal trötthet det här. Jag är inte "lite sliten" eller lite seg. Jag är så helt galet trött att det inte går att beskriva. Ni vet när man vaknar man har somnat i soffan på kvällen framför en film, helt utmattad, och man med största möjliga ansträngning måste masa sig till sängen utan att ens orka tänka tanken på att borsta tänderna först. Ni vet den känslan? När man har grus i ögonen och man liksom fryser och marken gungar. Så är det för mig nu, nästan hela dagarna. Och så har det varit i över en vecka, med undantag för någon dag eller några timmar någon dag. Jag kan sova precis hur mycket som helst, det hjälper inte. Jag försöker hinka i mig koffein, men det är bara en tillfällig lösning om ens det. Blir förresten konstig i magen av kaffe. I söndags drack jag två redbull och somnade. Detta ger mig ont i huvudet, ont i axlarna, ögonen och magen.
'
Imorgon ska jag åter igen få besöka min kära vårdcentral för lite fler blodprover eftersom jag och läkare börjar misstänka att nånting inte riktigt står rätt till här. Har säkert vitaminbrist eller järnbrist... Jag svimmar nästan varje gång och sist blev jag inte pigg igen så jag fick ligga på britsen och bli stucken. Nu när jag dessutom är tröttheten själv så ska det bli spännande haha. Jag är inte rädd för blod och jag är inte spruträdd. Men blodprov i armvecket, när jag ser blodet åka upp i röret, då säckar jag ihop varenda gång.
'
Nej men seriöst, vad ska jag göra? Hjälp?
'
Ska inte bara klaga för jag mår bra annars liksom. Känner mig ganska tillfreds med livet. När jag inte är för trött för att känna någonting alls det vill säga. Det värsta med det här är att "jag är trött bara" alltid låter som en dålig ursäkt för diverse saker. Men det är sant. Jag är så in i helvete jävla trött!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0