kuligt

Tänkte bara dela med mig av en liten rolig bild såhär på kvällskvisten innan jag däckar i sängen.
'
HAHAHAHAHA
'
Jag har haft världens konstigaste dag förresten. Började med att jag drömde sjukaste drömmarna inatt (drömde bland annat att jag råkade ha ihjäl en stackars kvinna! vad säger man om sånt? har iofs drömt mardrömmar i flera veckor), slog katten i ansiktet flera gånger under natten för att sedan gå vidare med en dag då jag konstant tappar, spiller, välter och kladdar överallt. Inget balanssinne, ingen koordination. Var så otroligt nära att somna på föreläsningen så att jag bara kunde koncentrera mig på att hålla ögonen öppna. Var så fruktansvärt paniktrött att jag på riktigt var rädd för att plötsligt säcka ihop. Hanna räddade mig i pausen och gav mig kaffe och choklad. Jag spillde ut hela min kaffekopp det första jag gjorde över disken i matikum. Troligen såg jag mycket trött, ledsen och uppgiven ut för jag fick en ny kaffepollett av hon i kassan. Som tur är har jag världens bästa pojkvän som väntade på mig i skolan och sedan diskade åt mig när vi kom hem.
Nu är det Belbo som går till sängs.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0