om dumma saker man gör

Jag fick för mig att se trailern till human centipede. Det var dumt. Det var mycket mycket dumt. Jag kommer aldrig mer kunna äta, sova, eller göra någonting. Så in i h****** j****skitäcklig! Vem, VEM är så upp-fuckad i sinnet att den kommer på en sån här sak och sen faktiskt får för sig att göra film av det! Och det finns en uppföljare också! Jag kreverar av äckel. Av alla moraliska haverier! Detta måste vara det mest okristliga fruktansvärda.
'
Det intressantaste är ju att jag faktiskt tittade på hela trailern trots att jag visste att jag skulle vilja kräkas. Jag visste vad den handlade om. En annan sjuk sak är att min fantasi om hur spektaklet (i brist på bättre ord) skulle se ut, var snäppet värre än filmen. Det måste ju betyda att jag är lika sjuk som skaparen? Jag gjorde iaf inte film av det!
'
Såhär var min reaktion på trailern:
'
Det här är min tanke om regissören och manusfötattaren
'
Det här är hur jag kommer över skiten (passande ord va...eeeh)
'
Godnatt

Kommentarer
Postat av: H som i Hanna

Min tanke om manusförfattaren och regissören är snarare ett LPT, och det jävligt omgående. Och då har jag ändå inte sett trailern...

2011-09-09 @ 08:24:06
URL: http://hsomihanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0